2012年8月20日星期一

Kata-kata Aluan Guru Besar

Kata-kata Aluan Guru Besar

Salam sejahtera kepada warga pendidik di sekolah, Pejabat Pelajaran Daerah , dan Jabatan Pelajaran Melaka. Pada ruangan yang ringkas ini saya merakamkan ucapan terima kasih kepada panel ­JAWATANKUASA BILIK BOSS sekolah bagi S.J.K. ( C ) PAY FONG 3 ini.

Bilik Boss ini merupakan titik tolak ke arah pengurusan kegiatan, hal-ehwal murid dan ko-kurikulum yang lebih sempurna, Malahan PENGURUSAN BUKU TEKS YANG BAIK MERUPAKAN ASAS KEPADA KECEMERLANGAN PENDIDIKAN . Segala kewangan , PENGURUSAN pejabat, fizikal infrastruktur , sumber manusia dan hubungan luar JUGA TERLIBAT . BILIK BOSS juga berfungsi sebagai panduan kepada anggota-anggota sekolahTERUTAMA GURU-GURU i apabila menjalankan tugasan mereka.

Saya berkeyakinan dengan usaha gigih daripada anggota-anggota BILIK SPBT ini, segala matlamat dan objektif BILIK BOSS sekolah akan tercapai. Bersatu teguh dan bercerai roboh . Oleh itu, marilah kita menuju ke arah kecemerlangan BILIK BOSS agar menunaikan tanggungjawab warga pendidikan yang dapat melahirkan generasi yang sempurana dari segi jasmani, emosi , rohani dan intelek dan seterusnya dapat membangunkan Negara yang kita cintai .

Sekian, terima kasih.

NG CHUI LENG

GURU BESAR

SJK C PAY FONG 3

没有评论:

发表评论